Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Kaart
Bewerken
  • Nieuwe Hoogstraat 10-WKL
    1011 HE Amsterdam
    Centrum
  • Telefoonnummer 020-6270353
  • Bedrijfswebsite zipperstore.nl

Aanbevolen reviews

Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
  • 4.0 sterren
    21-10-2010

Bij deze gezellige vintage store in de 9 straatjes kun je prima slagen voor bijzondere items voor je dagelijkse outfit maar ook voor een outfit voor een verkleedfeestje. Naast fashionable tweedehands kleding verkoopt Zipper custom made kleding van het eigen huislabel Ultra Zipper. In de rekken hangen t-shirts, (feest)jurken, jassen, shirts, maar je vindt er ook accessoires als pumps, hoeden, zonnebrillen, riemen, tassen en sieraden. Sinds een aantal jaren hebben ze ook nieuwe kleding. Jammer zijn de prijskaartjes: het is niet echt goedkoop.

• 3.0 sterren
    9-10-2010
    Eerste om een review te schrijven

Zipper is een van die tweedehandszaken die door de vintage hype meer in de spotlights is gekomen. Terecht ook wel, ze hebben hier van alles! Jurken, ouderwetse poloshirts in alle kleuren, tuinbroeken, trainingspakken; sixties, seventees, eighties, je vindt het hier allemaal. Ook is er een ruime keuze uit accessoires om je uren zoet mee te houden.

Het enige nadeel, maar dat hebben vrijwel alle vintage zaken in Amsterdam tegenwoordig, het zijn geen vintage prijzen. H&M is goedkoper. Maar H&M heeft dan weer geen kleding met verhaal.

Kortom: goed voor verkleedfeestjes, voor de dagelijkse look en om gewoon heerlijk rond te neuzen.

• 3.0 sterren
    11-10-2010

Zipper is een van die winkels waar ik vroeger al heen ging, toen ik met mijn kleedgeld naar Amsterdam kwam. Sommige van mijn aankopen uit die tijd draag ik nog steeds, maar tegenwoordig kom ik hier nog maar zelden. Het aanbod is prima (veel t-shirts en jeans), maar weinig verrassend en toch aan de hoge kant geprijsd.

Als je in de Nieuwe Hoogstraat aan het winkelen bent, moet je hier zeker even binnenlopen, maar vergeet daar de andere twee tweedehands winkel niet!

Pagina 1 van 1