Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Aanbevolen reviews

×
Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
    • Qype Gebruiker Tahne…
    • Eindhoven, Noord-Brabant
    • 13 vrienden
    • 147 reviews
    5.0 sterren
    6-2-2011

Afgelopen donderdag ben ik weer eens bij de Trafalgar Pub geweest. Het plan was om met een aantal vrienden weer eens gezellig ergens een hapje te gaan eten in Eindhoven. Deze keer was het niet mijn taak om ergens een tafeltje te reserveren, en zodoende kwamen we hier terecht.
    De laatste keer dat ik hier geweest was, was alweer ruim een jaar geleden. Ik was het eigenlijk alweer vergeten dat het bestond.

Maar juist daardoor was het een grote verassing. Want ik vind het er nog steeds ontzettend leuk! Het is er altijd lekker vol en er hangt een gezellige sfeer. Binnen zijn er allerlei hoekjes waar je kan zitten. Zo zit je echt met je vriendengroep of met je date natuurlijk. Het licht is er echt perfect, niet te donker, maar ook niet te licht. De aankleding is echt helemaal af, en ze hebben kaarsen op tafel staan, iets waar ik heel erg van hou!
    Het enigste nadeel is dat je wel moet reserveren. Dit vind ik persoonlijk een groot nadeel, omdat ik het liefste door wat straatjes loop en op het laatste moment wil beslissen. Dan maak je hier geen kans. Grote kans dat de boel al vol zit namelijk.
    Maar mocht jij dat nou niet erg vinden, dan is dit zeker een aanrader. Het restaurantje zit dicht bij het station en de bioscoop, dus goed te combineren met iets anders.

Volgens een vriend van ons is het eten er erg goedkoop en heb je al een hoofdgerecht voor 7 euro. Een mooie lokker, maar helaas! De meeste gerechten liggen rond de prijs van 14 euro, tenzij je voor kipsate gaat, die kost namelijk wel 7 euro. Omdat de menu kaart best uitgebreid is, moest ik op het eind van de avond ruim 30 euro afrekenen. Dit was voor een voorgerecht van capaccio, hoofdgerecht biefstuk en 3 glazen witte wijn.
    Erg betaalbaar naar mijn idee.

De bediening is echt uitstekend! Zodra je glas leeg is, staan ze al bij je tafeltje. Tussendoor wordt er ook gevraagd of alles naar wens is, en bovendien hebben ze humor.

Een ander belangrijk punt voor mijn beoordeling vind ik altijd de toiletten. Zijn die niet in orde, dan zal ik niet snel terugkomen. Grote opluchting: ze zijn er super netjes.

Dit restaurantje komt weer terug op mijn favoriete plekjes van Eindhoven.

• Qype Gebruiker Adj…
    • Stokkum, Gelderland
    • 13 vrienden
    • 130 reviews
    3.0 sterren
    12-5-2011

Leuke kroeg met lekker (eenvoudig) eten.
    Leuk personeel en vriendelijk publiek.
    Kun je gerust een pint gaan drinken (ook gerust 2).

Pagina 1 van 1