Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Aanbevolen reviews

Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
    11-8-2014

Erg blij met organics Food for you in de buurt. Ondanks dat het erg duur is hebben Kwalitatief goede producten. Aanrader is het brood, met name christof maar ook de magere kwark van de zuivelhoeve. Alles is bio!

23-10-2010
    Eerste om een review te schrijven

Sinds ik me ben gaan verdiepen in de, wat ik noem 'e-nummer mafia' (met hulp van de app e-lite), probeer ik e-nummer-vrij te eten.
    Een hele klus aangezien deze gifitge jongens in bijna alle niet verse producten aanwezig zijn (zij laten je bijvoorbeeld dooreten zodat een zak chips in een keer leeg moet).
    In de supermarkt zijn gelukkig steeds meer biologische producten verkrijgbaar maar voor een snelle maaltijd (ook ik heb niet altijd tijd om eigenhandig een bouillon te trekken) ga ik naar de natuurwinkel ga zodat ik niet alle etiketten hoef na te pluizen (zo erg is het met mij gesteld..). Organic is een van mijn favorieten, mede omdat ze hier een uitgebreide keuze aan soepen van de Soepfabriek hebben en verse soepen van Rodand Ben's. Ook het brood is hier erg lekker.
    Tja, ik geef toe het is een kostbare levensstijl maar gelukkig heb ik voor overige producten nog altijd tegenhanger de Dirk.

• 5.0 sterren
    25-10-2010

Ik ben best blij met de komst van Organic hier. Een alternatief voor de Albert Heijn, vlakbij. Organic is best groot, dus je hebt hier alle producten die je nodig hebt, mocht je alles biologisch willen inkopen natuurlijk.

Organic heeft heerlijk brood, echt niet normaal. Ik eet sowieso 2 (zelf gesneden) sneetjes meer. Ook de kaas en het vleesbeleg zijn hier heel lekker. Eet is ook meer van dan als ik bij de supermarkt haal (ok, hier moet ik wat aan gaan doen...).

Ze hebben veel seizoensproducten, zoals asperges. En die smaken en zien er echt anders uit, veel beter.

Je betaalt wat meer, maar dat is bij elke biologische winkel het geval. En ik vind dat je niet moet bezuinigen op lekker en gezond eten!!

27-10-2010

Je betaalt natuurlijk wel wat meer dan bij de Albert Heijn, maar het smaakt ook echt lekkerder (of is dat puur psychisch?). Een kleine groene supermarkt waar van alles te krijgen is. Van vlees tot vis, van chocola tot sla, van yoghurt tot rijst. Brood van het Vlaamsche Broodhuys en gerookte zalm van Frank's Smokehouse.

Pagina 1 van 1