Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Kaart
Bewerken

Aanbevolen reviews

×
Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
  • 1.0 sterren
    20-7-2014

Grote winkel, groot assortiment, mooie aanbieding, maar wat een ontzettend slechte service. Veel producen vertonen productiefouten (of ik moet wel heel veel pech hebben gehad). Ik heb er een trekkersrugzak en een tent gekocht. Ik moest eerst vanaf Apeldoorn terug naar Obelink rijden omdat de rugzak binnen een dag scheurde. Vervolgens heb ik de tent (Nomad desert rose 2) opgezet om te kijken of alles in orde was, maar er bleek een naad van de scheerlijn maar half vastgemaakt te zijn. Opnieuw terug naar Obelink dus. Hier heb ik een nieuwe tent gekregen van hetzelfde merk. Heb in de winkel alle naden nagekeken, omdat ik niet opnieuw terug wilde rijden. Thuis gekomen toch nog maar een keer de tent opgezet, maar dit keer bleek er een lus voor de haringen te missen. Nu moet ik dus opnieuw terug naar Obelink gaan rijden en reiskosten worden absoluut niet vergoed. Ook worden we nergens tegemoet gekomen. Nu wilde ik een recensie schrijven over de Nomad desert rose 2, maar dat kan dus helemaal niet op de site van Obelink. Erg slecht, ze proberen gewoon de slechte recensies te verbergen. Ik ga niet meer bij Obelink kopen.

Pagina 1 van 1