Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Kaart
Bewerken

Aanbevolen reviews

Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
    27-10-2010

Het ultieme bonding moment met mijn huidige beste vriendin vond jaren geleden plaats op het moment dat ik voor het eerst haar kamer betrad. Op haar prikbord hing een foto die mij ernstig bekend voor kwam. Het was een afbeelding van haar gehele familie, met in het midden van de bijt een vreemde eend: een vent wiens name's Bond. James Bond. Blijkbaar was mijn familie niet de enige geweest die in de week dat het beeld van Agent Dubble-O Seven nieuw was in wassen-beelden museum Madame Tussauds, voor het eerst een bezoek bracht aan het museum in kwestie. Bij entree werden onze beide familie's blijkbaar vereeuwigd met de 'licensed to kill'. Wat een toeval.

Fascineert het je hoe wassen beelden zo goed lijkend worden gemaakt? Wil je je vriend voor het lapje houden door hem een foto te sturen waarop je staat te zoenen met Johnny Depp? Of heb je gewoonweg géén idee wat voor activiteiten je moet plannen voor je Canadese achterneef die een weekje komt logeren? Madame is de ideale oplossing. Denk er wel aan dat je de tijd niet te strak inplant. In het toeristenseizoen staat er soms een rij voor de deur waarvan het einde meer binnen het zicht valt. Doodgaan van verveling in die rij is namelijk minder gezellig. Ik zou liever zeggen: 'Die Another Day.'

• 3.0 sterren
    25-10-2013

Toerist in eigen land. Zo voel ik mij als ik dwaal tussen de wassenpoppen. Wereldleiders, dood of levend, legendes, tv persoonlijkheden, pop- en sportsterren. Alles is er, internationaal en nationaal.

Hoewel ik vroeger meer onder de indruk was van de 'echtheid' van de poppen, was het ook op oudere leeftijd een leuk uitje. Zo proberen ze meer interactieve elementen toe te voegen, zoals dansen met Charlie Chaplin of de move maken als Michael Jackson.

Dus ben je lang niet meer geweest en heb je niets te doen op een regenachtige maandag (andere dag zijn vrij druk), ga selfies met beroemdheden maken bij Madame Tussauds!

27-10-2010

Madame Tussauds is geniaal. Je moet wel echt op een dag of tijdstip gaan dat niet heel toeristisch Amsterdam besluit te gaan, want je wil natuurlijk wel alleen met je beroemdheid op de foto.
    Ik ben hier een keer met m'n tante geweest, in de tijd dat ik elke zaterdag ochtend voor de buis van Carlo&Irene aan het genieten was.
    Natuurlijk ben ik ook met hun op de foto gegaan. Leuk toch voor ieder klein kind!

• Qype Gebruiker ICRUZC…
    • Santander, Spanje
    • 3 vrienden
    • 4 reviews
    5.0 sterren
    14-5-2011

Amazing

27-10-2010

In Madame Tussauds kun je op de foto met BN-ers en wereldsterren, maar dan nep. Leuk, he?

Pagina 1 van 1