Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Kaart
Bewerken

Aanbevolen reviews

×
Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
  • 2.0 sterren
    16-4-2014

Zoals alle IKEA's is het een gigantisch gebouw met dito parkeerplaats. Als je binnenkomt wordt je door de zweedse PR omringt en begint het worstelen. Zeker op een dag buiten maandag om (alleen op maandag is het rustig) kan je amper bewegen door de nauwe gangpaden en wordt je verplicht langs alle aanbiedingen gestuurd. Qua aanbod is het vertrouwd goed, maar qua bewegingsruimte zou het wel wat ruimer mogen. Het eten is sinds de vorige eeuw onveranderd en met lange wachtrijen voor de zweedse balletjes zou het management wel eens mogen overwegen om het restaurant aan te passen... Een welverdiende 2/5 sterren dacht ik zo.

• 1.0 sterren
    4-1-2014
    Eerste om een review te schrijven

Deze Ikea had een goede aanbieding voor ons. We wilden onze aankoop graag laten bezorgen. Dit was geen probleem. Op de bezorgdag geen pakket. Nadat we zelf geïnformeerd hadden, bleek dat tussen Ikea en distributeur een en ander fout is gegaan. Na veel getelefoneer met een betaalnummer kunnen we gewoon weer een dag opnieuw vrij nemen.
    Kortom veel gedoe en nog geen kasten!

• Qype Gebruiker Dianne…
    • Bedum, Groningen
    • 1 vriend
    • 5 reviews
    1.0 sterren
    31-5-2012

wat een vreselijke winkel! zo massaal! en de medewerker van het eterij gebeuren moet zich schamen. Ik een vrouw van 26 jaar moest mijn id laten zien omdat ik een blikje ikea appelcider kocht. ik voelde mij zwaar beledigd! de beste man zei dat hij twijfelde aan mn leeftijd. nou haha. ik kon er niet bepaald om lachen,om als 15 jarige te worden aangezien met mijn 26 jaar en moeder van een kind van 4 jaar. Het is niet mijn soort winkel. This zo groot en massaal je zou zowat nog verdwalen, haha.

Pagina 1 van 1