Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Aanbevolen reviews

×
Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
  • 5.0 sterren
    4-10-2010
    Vermeld in Het omfietsen waard

Verse pastasauzen, ravioli gevuld met zwarte truffel, Mozzarella di Bufala rechtstreeks overgevlogen uit Italië, ja voor de echte lekkerbekken is Feduzzi de Italiaanse hemel. Buiten de zelfgemaakte schotels, heeft deze traiteur vele producten uit Italië, zoals de El Greco pasta en de soda's van San Pellegrino. Heb je een etentje thuis of wil je gewoon een lekkere snelle hap, dan is deze traiteur de plek om naar toe te gaan. Ook kun je gedurende de hele dag de heerlijkste broodjes afhalen, probeer vooral een keer de Bresaolo panini en vraag om wat extra mozzarella!
    Wil je toch even lekker zitten en genieten van je broodje, neem dan plaats aan de grote houten tafel met een heerlijke espresso en een krantje. Wil je een keer met al je vriendinnen gaan eten, de zaak kan afgehuurd worden op zondag en ook kun je er workshops volgen. Om de perfecte ravioli te maken ben je bij Feduzzi zeker aan het goede adres.
    Tip: ook grote aantallen broodjes bestellen voor je bedrijf kan heel makkelijk met de broodjes faxlijst

11-12-2013

Deze keer niet in het Engels een keer ....maar de boodschap is het zelfde :
    De beste pasta's in Amsterdam erg duur maar heel erg lekker.
    Zeker een aanrader ook om te lunchen, kies je pasta en een broodje en je lunch is geslaagd.

• 5.0 sterren
    22-10-2010

Deze delicatessenwinkel is echt een feest, de naam zegt het eigenlijk al "Feduzzi Mercato Italiano"; Italiaanse markt.  Je kunt er allerlei Italiaanse producten krijgen, onder andere de meest heerlijke wijnen en diverse soorten olijfolie, maar je kunt ook daar ter plekke een fantastische ciabatta eten met natuurlijk een echte Italiaanse cappuccino. De kans dat je met een tasje vol lekkernijen weggaat na de lunch is heel groot, want je krijgt enorm veel zin om de hele winkel leeg te kopen bij het zien van alle aantrekkelijke happen. Olijven, pasta's, verschillende Italiaanse worsten en verse buffelmozzarella...noem het maar op en ze hebben het.
    Je kunt er ook een kookworkshop volgen of als je helemaal geen zin hebt om iets zelf te doen; inhuren voor catering. Briljant natuurlijk, want ik denk dat het een gegarandeerd succes zal zijn. Je huis te klein voor een gezelschap? Dan kun je er op zondagen ook terecht voor een privédiner...moet ik toch ook maar eens proberen.

13-10-2010

Ik hou van Italië, en ik hou van deze winkel! Werkelijk waar alles wat ze verkopen komt rechtstreeks uit Italië, en het één smaakt nog lekkerder dan het andere. Ik kom hier geregeld om een broodje te eten, een mijn echte favoriet is de ciabatta met mozzarella en truffel champignons. Heerlijk! Uiteraard kun je er ook alles wat ze verkopen meenemen. In de vriezer liggen heerlijk sauzen en kant en klare pasta's. Deze hoef je thuis alleen te ontdooien en je tovert zonder enige moeite de aller lekkerste Italiaanse gerechten thuis op tafel. Ik vind overigens ook dat iedereen thuis een goede fles olijfolie moet hebben staan, ook deze koop je hier. Wat een top winkel!

12-7-2011

Ik ga dit jaar niet naar Italië, maar heb toch die Italiaanse sfeer letterlijk en figuurlijk mogen proeven door deze zaak! Heerlijke gerechten, maar dit keer kwam ik voor 'simpele' vleeswaren en kaasjes. Ze nemen de tijd om de overheerlijke, authentieke Italiaanse vleeswaren flinterdun te snijden. Hierdoor krijg je bij 2 ons prosciutto crudo echt een overheerlijke berg!;-) Je kunt er ook belegde broodjes, ciabatta's krijgen met het beleg dat je zelf uit de vitrine kunt kiezen. Sterker nog, je kunt daar gewoon met een ciabatta en een espresso lunchen 'Italian way'. Die zullen mij nog vaker terug zien, arrivederci!

Pagina 1 van 1