Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Aanbevolen reviews

Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
  • 4.0 sterren
    25-10-2010

Soms word ik gek van de slechte kwaliteit en service bij de meeste kledingwinkels! Ik zal geen namen noemen, maar hoeveel paar schoenen ik al heb kunnen weggooien na een half jaar, of dingen waar al een etiket aan hangt: 'dit kledingstuk wordt snel vaal, maar dat hoort zo', aaargh!

Vintage is een heel goed alternatief, vooral bij Episode, je vindt er trends waarvan je nog niet wist dat ze bestonden, ouderwetse kwaliteit en een relaxte sfeer. Bovendien is het milieu je dankbaar!

• 3.0 sterren
    25-10-2010

Deze tweedehands winkel zit onderhand in de negen straatjes en op het waterlooplein. De winkels betaan al een tijdje en zijn onderhand goed georganiseerd. Alles in de winkel hangt netjes op item en veelal op kleur. Je kan hier terecht voor echt complete outfits. De meeste items komen uit de jaren tachtig met hier en daar wat oudere items. Sommige items zijn vermaakt of aangepast en ze hebben sinds kort ook een eigen lijn. Ik kom hier vaak als ik iets speciaal nodig hebt voor een avondje uit of een thema feestje. Voor een mooi prijsje kan ik negen van de tien keer wel wat 'nieuws' vinden. Ook hebben ze grote bakken vol met sjaals, mutsen en handschoenen. Hier kan je natuurlijk niet genoeg van hebben!

• 5.0 sterren
    6-10-2010
    Eerste om een review te schrijven

Wat een heerlijke winkel! Voor iedereen die aparte maar geweldige (tweedehands) kleding zoekt: hier moet je zijn! Episode heeft meerdere filialen, maar het filiaal op het Waterlooplein vind ik juist zo leuk in combinatie met de markt voor de deur. Overal waar je kijkt zie je kleren! De Episode heeft gezellige mensen in dienst die je graag helpen als het gaat om een eerlijk doch vriendelijke mening. Je moet de werknemers alleen wel even vriendelijk gedag zeggen als je binnenkomt en weggaat, ze stellen het niet op prijs wanneer ze als oud vuil worden behandeld zoals vaak het geval is bij winkels als de H&M. Moet je maar eens letten op het bordje naast de kassa! Verder is de winkel lekker ruim en goed ingedeeld. Nogmaals de kleren die je hier kan kopen zijn geweldig, en meestal niet aan de prijzige kant. Van vesten met grote pailletten en schoudervullingen en authentieke kisten tot gezellige sjaaltjes en tuttige tasjes. Alles is hier vertegenwoordigd als je maar een beetje gek bent.

Pagina 1 van 1