Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Aanbevolen reviews

×
Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
    • Qype Gebruiker Maluvd…
    • Utrecht
    • 12 vrienden
    • 140 reviews
    4.0 sterren
    4-4-2011

De Winkel van Sinkel is alom bekend in Utrecht, en niet geheel onterecht als je 't mij vraagt. Het is denk ik zo'n beetje de grootste horeca-accommodatie in het centrum van Utrecht. Je kunt er eten, op 't terras een drankje drinken en tot diep in de nacht uitgaan.

Over het uitgaansleven kan ik niet oordelen, maar dat schijnt fantastisch te zijn. Met thema's als 'Back to the 90's' en het 'Foute Feest' is een hilarische avond volgens mij gegarandeerd, gezien de grootschalige verkleedpartijtjes die erbij komen kijken.

Waar ik wel over kan oordelen is het diner. Beneden aan de werf zit een tapasrestaurant, waar je echt fantastisch kunt eten en heerlijk gezellig kunt zitten. Warme lichten, cubaanse muziek op de achtergrond, kussens op de grond met lage tafeltjes waar je aan kunt eten, de Winkel van Sinkel weet wel hoe ze de klant moeten vermaken. De tapas zijn goed, de prijs is ietwat aan de hoge kant voor het studentenleven, maar daar krijg je meer dan genoeg voor terug. Boven kun je er ook eten, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Doet me iets te massaal aan.

• 1.0 sterren
    25-5-2014

Heel slechte service bij het terras aan de gracht. Personeel was niet servicegericht en totaal ongeintereseerd. Jammer voor deze top locatie.

• 2.0 sterren
    11-12-2013

Vergane glorie... Wil liever geen reviews schrijven waar je een plek afbrand want daar is niemand bij gemoeid. Maar ondanks de geweldige plek en de mooie ruimte is het helaas vergane glorie.
    Er waren tijden dat het geweldig was maar dat is lang geleden. Wat betreft bediening is het helaas altijd al diep droevig geweest maar de moeite die het nu kost om een iemand te tackelen voor een bestelling is absurd.
    Verder is de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken.
    Jammer dat het een negatief verhaal is maar voor wie er nooit geweest is blijft het de moeite waard om even binnen te kijken en een "snel" drankje te doen.

• 3.0 sterren
    19-1-2014

Het is een mooi pand op een goede locatie. De kaart is zo zo, ok voor lunch, maar meer niet. Helaas is de bediening slecht. Lang wachten en fouten met de bestelling gebeuren nog erg veel.... Toch 3 sterren vanwege de leuke entourage.

Pagina 1 van 1