Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Aanbevolen reviews

×
Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
  • 5.0 sterren
    9-11-2010

Hoewel de gemiddelde Amsterdammer er zelf liever met een grote boog omheen loopt, zitten de souvenirwinkels toch op bijna iedere straathoek in de binnenstad. Buitenlandse kennissen over de vloer die willen souvenirshoppen? Bespaar ze de dildo's en de afbeeldingen van marihuana op zowat ieder artikel in de meeste souvenirswinkeltjes en stuur ze naar Dam Square Souvenirs. Hier zijn de schappen gevuld met een zeer ruim vertegenwoordigde collectie klompen, Delfs Blauw en Amsterdam-sweaters van goede kwaliteit. Echt Hollands. Prettig: de medewerkers beschikken over engelengeduld, zelfs wanneer er klanten binnenstrompelen die geen enkele aardse taal lijken te spreken of wanneer je vijfendertig verschillende koelkastmagneetjes apart wil laten inpakken. No problemo.

Pagina 1 van 1