Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Kaart
Bewerken

Aanbevolen reviews

Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
    11-12-2013

Bier- eetcafé Bruxelles al jaren een begrip in Haarlem. Een beetje verstopt in een klein straat net voorbij de Hema in Haarlem centrum. Al jaren kom ik hier met regelmaat en dat is alleen al om de diverse biersoorten, en de heerlijke daghap voor een heel leuk prijse € 6,50.
    Daarnaast zijn de frieten zoals al het eten zelf gemaakt. Dat proef je en ze worden super gefrituurd.
    Gisteravond maar weer eens heen gegaan en toen tot ontdekking gekomen dat er nog geen review op Yelp staat een grote gemiste kans.

Het is een leuke buurt kroeg als je binnenstapt maar vergis je niet boven is een heerlijke riumte waar je met grote groepen kan eten maar ook met z'n twee. Zomers is er een dakterras open en staan de deuren en ramen lekker open zodat je goed toeft.
    Ons maaltje was gister Groente taart, heerlijk met seizoensgroente, wat salade en verse frietjes en de tonijnsashimi (was ietwat minder als voorgaande keren). en de daghap. Toe de sticky Toffee cake met slagroom en ijs. Het leuke is dat men hier nog ouderwetse gerechten op de kaart heeft staan. Lekker uiensoep maar ook voor de echte liefhebber artisjok een hele met een vinaigrette.  Heerlijk snoepeten.

Dus dagje shoppen haarlem sluit het af met Bruxelles en nog goed nieuws ook in de zomer periode zijn ze ook te vinden op het strand van Zandvoort hetzelfde concept qua eten dus ook zeer betaalbaar en erg lekker.

28-2-2014
    1 check-in

Goedkoop en lekker. Groenten krijg je alleen als je het wil. Veel verschillende bieren en een paar wijntjes. Vlotte bediening. Daghap en 6 eurohap elke dag anders. Echt eetcafé sfeertje met divers publiek.
    Prima voor het geld.

3-1-2014 Bijgewerkte review

Nog steeds groot fan van Café Bruxelles in Haarlem. Zojuist heb ik hier weer heerlijk gegeten. De daghap kost tegenwoordig €8, en de zes euro-hap kost, eh.., €6. Allebei erg lekker en groot voor wat je ervoor betaalt. Ook met een paar speciaalbiertjes en een toetje erbij eet je erg lekker en ruim voor een zeer schappelijke prijs.

5.0 sterren
    1-5-2012 Eerdere review
    Bruxelles is een van mijn favoriete tenten in Haarlem. Prachtige Belgische biercollectie op tap en… Lees meer
Pagina 1 van 1