Qype logo Word lid van Yelp

Qype heeft zich aangesloten bij Yelp om je meer reviews, communities en bedrijven aan te bieden. Lees meer.

Aanbevolen reviews

Je vertrouwen in ons is onze voornaamste zorg, dus bedrijven kunnen ons niet betalen om hun reviews aan te passen of te verwijderen. Leer meer.
    • Qype Gebruiker Willek…
    • Groningen
    • 8 vrienden
    • 145 reviews
    5.0 sterren
    30-3-2011 Bijgewerkte review

Niets dan lof over deze brasserie. Het is er ontzettend gezellig, je wordt goed bediend en het eten is er goed en betaalbaar. De lunchkaart is heel erg uitgebreid en alles ziet er even lekker uit. Ik ben enorm fan van de panpita met geitenkaas! Ook fijn voor de studenten, er is een Dagsuggestie: voor 10,50 heb je al een vis, vlees of vegetarisch hoofdgerecht.

5.0 sterren
    30-3-2011 Eerdere review
  • 4.0 sterren
    29-12-2013
    2 check-ins Eerste om een review te schrijven

Als ik in Groningen ben kom ik hier vaak voor de lunch, dit omdat ze hier 1 van mijn favoriete broodjes serveren (zie foto). Het mooie aan hier lunchen is dat je waar voor je geld krijgt en meteen goed gevuld bent (dus je hoeft niet meteen door te lopen naar de Febo).

Je kan hier lekker zitten en als je geluk hebt zit je bij het raam en kan je over de grote markt uit kijken. Bediening is alert en vlot.

Pagina 1 van 1